Aangekomen in Nederland

30 augustus 2016 - Rotterdam, Nederland

Inmiddels al weer twee dagen in Nederland.
Fijne, warme dagen in Rome gehad. Veel gezien en genoten van terrasjes.
De voetreis zit er nu echt op. Heel mooie ervaring. Ik kan niet zeggen dat ik mezelf erg ben tegengekomen; iets wat ik van te voren wel vaak heb gehoord en gelezen. Het lastigste was uiteindelijk het oponthoud door mijn been.
Het was fijn om van zoveel mensen, vanuit Nederland maar zeker ook onderweg, zulke enthousiaste, motiverende en waarderende reacties te krijgen. Maar met alle verbazing en het respect dat ik tegenkwam zeg ik:
HET WAS ECHT GOED TE DOEN!

1. Mieke:
    30 augustus 2016
    Hoi dan weer!!!!
    Ben nu alweer wakker uit m'n nachtdienst..... ga straks nog maar ff proberen te slapen want ik moet er nog drie!☺️
    Ben wel blij dat alles goed is gegaan met je hoor...soms dacht ik echt....jeetje,zo alleen op weg,je hoort zoveel rare dingen tegenwoordig he?
    Maar gelukkig weer veilig in Nederland en weer n mooie ervaring rijker!!!
    Hoe is t trouwens met je been????
    Geen klachten meer hoop ik??
    Ik hoop dat je je draai weer n beetje kan vinden hoor....heel veel succes ermee en denk daarbij naar aan je mooie,goede herinneringen!!!,geeft je misschien weer alle kracht om door te gaan!!!
    Veel liefs en n dikke knuffel van mij,Mieke
  2. Els en Wiebe:
    30 augustus 2016
    Hallo lieve Joyce,
    Wat een avontuur!!!!
    We vinden het top dat je de reis hebt volbracht en zoveel mooie en positieve ervaringen hebt opgedaan.
    Maar we zijn vooral blij dat je weer heelhuids thuis bent.
    Lieve groetjes van ons,
    Els en Wiebe
  3. Enny:
    31 augustus 2016
    Welkom thuis, dappere Joyce!
    En veel succes en sterkte bij het acclimatiseren...:-)
    Liefs, Enny
  4. Andries en cocky:
    2 september 2016
    Hallo Joyce,
    We vinden het fijn dat je met een pakket ervaringen rijker weer veilig thuis
    bent. Je schrijft dat je het al met al toch goed hebt aangekund .
    Hopelijk kan je na deze paar maanden totaal los geweest te zijn van Nederland
    je draai weer vinden. Dat zal zeker lukken met de steun van je kinderen.
    Lieve groeten van ons en gauw tot ziens.

Andries en Cocky