vertrek in zicht

Beste mensen,

Over 5 dagen gaat de reis naar Rome beginnen. Spannend!
Een reeds lang bestaand idee wordt ineens concreet.
Te voet de stilte opzoeken, de natuur beleven en loskomen van de dingen waarmee mijn leven zo verweven is.
De eerste etappe zal ik lopen samen met mijn kinderen op zondag 17 april.
Wat en hoe regelmatig ik ga schrijven weet ik niet. Ik ga mijzelf niets opleggen.
Tegelijkertijd wil ik mijn dierbaren en bekenden een beetje op de hoogte houden van waar ik zit en hoe het mij vergaat.
We zullen zien.
Joyce

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Corstiaan Boers:
    12 april 2016
    wat leuk eerste etappe met moeders mee van Olst naar Deventer
  2. Mieke:
    12 april 2016
    Wat leuk Joyce,lees graag hoe t met je gaat,heel veel plezier alvast!!!! Veel groetjes,Mieke!!!
  3. Huub Rommers:
    12 april 2016
    Tsjonge, dat is een mooie onderneming Joyce! Ben benieuwd hoe het je vergaat. Een prachtige tijd toegewenst.
  4. Arthur van de Graaf:
    12 april 2016
    De reis is reeds begonnen,dat je vindt, wat je nodig hebt, veel liefs Rianne en Arthur.
  5. Yvonne:
    Lieve Joyce,
    Wat ontzettend dapper en krachtig van je. Ik wens je een hele mooie reis, met inspirerende, intense, mooie momenten. Liefs Yvonne
  6. Tineke van Houdt:
    13 april 2016
    Beste Joyce, ik wens heel veel sterkte met je voet reis naar Rome. Ik hoop dat het een mooie tocht gaat worden, geniet ervan.

Ik denk aan je.

Lieve groet Tineke
  7. Stephan:
    Succes Joyce!
  8. Marion:
    13 april 2016
    Joyce, ik wens je veel mooie momenten toe!
  9. Maureen:
    15 april 2016
    goede reis x zus
  10. Andries en cocky:
    17 april 2016
    Wat fijn dat je samen met je kinderen met dit mooie ( nog Hollandse weer) je
    queeste kan starten. Avontuurlijk en spannend. We wensen je een fijne beleving.
    Liefs van Andries en Cocky
  11. Geert en Anneke:
    18 april 2016
    Heel veel succes Joyce. We wensen je een mooie reis toe.