weer opstarten?

2 mei 2016 - Maastricht, Nederland

Hallo allemaal,

Na een week rust had ik gehoopt weer op pad te kunnen gaan. Afgelopen vrijdag echter bleek ik niet voldoende hersteld en zag mij genoodzaakt terug te keren naar Rotterdam. De diagnose wondroos bleek niet juist en wat het wel was bleef onduidelijk. Voor de zekerheid in Nijmegen een foto laten maken; gelukkig geen afwijkingen!

Toen ik op het station stond voelde ik dat ik niet terug wilde naar Rotterdam. Helemaal tegen mijn gevoel in! Dus ben ik wel in de trein gestapt: maar naar het zuiden, Maastricht, waar Yvonne me eerder al had aangeboden bij haar een tussenstop te mogen maken. Dit voelde heel wat beter en de klachten van het been leken wonderwel ook wat minder.

Inmiddels ben ik hier voor de derde dag,

Ik wil niets forceren maar het lijkt elke dag wat beter te gaan. Gisteren een klein rondje gewandeld, vandaag al wat meer kilometers en ondanks dat ik mijn been wel iets blijf voelen gaat het duidelijk de goede kant op.

As woensdag heb ik mijn volgende etappe gepland. Ben ik trouwens weer mooi op schema. De treinreis door het Limburgse landschap heeft de week in Nijmegen weer opgeheven. Wel jammer natuurlijk van deze mooie provincie. Ik had hem toch liever gelopen.

Ik hoop dat alles goed gaat en zal het in ieder geval rustig aan doen.

Met dank aan  Arthur, Rianne en Yvonne voor de opvang en verzorging van deze wandelaar zal ik de reis dus weer hervatten en jullie zsm berichten over de voortgang.

PS

Beproeving 1    Fysiek ongemak, Beproeving 2   Afhankelijk zijn.

1. Yvonne:
    2 mei 2016
    Je bent een voorbeeldige gast hoor Joyce ;0))
  2. Sander:
    3 mei 2016
    Sjiek is miech dat! In de link zit een liedje voor de goede moed en om het sjoene Limburgs te oefenen :-) groetjes, Sander
  3. Sander:
  4. Sander:
    3 mei 2016
    Als je op Sander drukt dan opent de link... weten we ook hoe dat werkt :-)
  5. Mieke:
    6 mei 2016
    Hoi Joyce!
    Vervelend dat je nog niet echt opgeknapt bent maar t zal tijd nodig hebben he?
    Maar he schreef dat t geen wondroos is,wat is t dan wel?
    Hoop dat he snel weer de oude wordt en he reis weer kunt voortzetten!
    Heel veel groetjes en beterschap, Mieke! Xxxx
  6. Andries en cocky:
    16 mei 2016
    Hallo Joyce, hoe gaat het?, heb je inmiddels verder kunnen wandelen na Gerolstein? Is een leuk stadje, zijn wij ook wel eens geweest. Eind deze week zitten wij in Thuringen / Weimar. Hoop dat jouw beenklachten overgaan, de wilskracht heb je, maar forceer niets. Groetjes, Andries en Cocky