positief blijven

13 mei 2016 - Gerolstein, Duitsland

Een kleine update via de telefoon. Beetje priegelen, maar dat moet even want ik heb geen pc bij de hand.
Ben opnieuw gestrand. Na 5 dagen lopen vanaf Maastricht tot Einruhr in de Eifel heb ik besloten nogmaals een arts te raadplegen ivm toenemende pijn in mijn been. Resultaat:weer een week rust. Heb nu 4 dagen min of meer stil gezeten en ik merk weinig verbetering. Uitermate frustrerend.
Ondertussen wel mooi weer en groene, afwisselende omgeving. Ik hou maar een beetje vakantie. Veel lezen.
Vanaf Einruhr met ov naar Gerolstein doorgereisd. Blijf ik toch het gevolg houden dat ik verder kom.
As maandag ga ik weer lopen, een klein stukje om uit te proberen. Hoop er het beste van!

1. Mieke:
    13 mei 2016
    Jeetje Joyce,t zit niet mee he??
    Heel vervelend,veel sterkte ermee hoor!!!!
  2. Yvonne:
    14 mei 2016
    Ha joyce,
    Wat verveeld en naar voor je. Je vent wel een doorzetter he !! Hoop van harte dat het gaat lukken om je reis verder te vervolgen. Zet 'm op !!!
    Groetjes Yvonne
  3. Peter de Koning:
    15 mei 2016
    Hi Joyce,

Jammer niet de moed verliezen, doen wij ook niet ondanks dat Leona opgenomen is in het LUMC met een ontsteking aan de alvleesklier. Dikke kus.
  4. Mieke en Fred:
    16 mei 2016
    Wat een pech kan je toch krijgen. Maar jou kennende wordt je er alleen maar sterker door!
    Doorgaan op een verstandige manier is jou wel toevertrouwd.
  5. Andries en cocky:
    16 mei 2016
    Hallo Joyce, is het je nog gelukt om vanaf Gerolstein verder te lopen? Leuk plaatsje, zijn wij ook wel eens geweest.
    Je klacht moet wel minder worden, ga het niet forceren.
    In ieder geval veel sterkte er mee en we zeggen gewoon "Bonne route" . Wij zijn eind komende week een week in Thuringen/Weimar. Niet jouw richting ! Alle liefs van ons.
  6. Ivette van Houdt:
    16 mei 2016
    Hoi Joyce, wat ontzettend vervelend.
    Sterkte en veel beterschap!
    Liefs,
    Bart & Ivette
  7. Enny:
    17 mei 2016
    Wat een tegenslag!! Sterkte, meid.
    Liefs,
    Enny