Pfalz

22 mei 2016 - Wolfstein, Duitsland

Inmiddels toch aardig gevorderd.
Met meer dan gewenst bewustzijn over de conditie van mijn linkerbeen ben ik vanaf maandag 16 mei weer gaan lopen. Ondanks mijn voornemen om heel voorzichtig te zijn loop ik vaak toch meer kilometers dan de bedoeling is. Gelukkig lijkt het goed te gaan. Natuurlijk wel pijntjes zo links en rechts, maar dat hoort er een beetje bij.
Het vinden om een passend onderkomen is tot nu ook aardig gelukt alhoewel de pensions en hotels niet overal ruim voorhanden zijn. Ook de prijzen zijn soms aanleiding om verder te gaan. Vandaar dat er regelmatig extra kilometers worden gemaakt.
Onderweg kom ik nauwelijks mensen tegen. Dagelijks bossen, velden met koolzaad en andere gewassen, riviertjes, vergezichten door de heuvelachtige terreinen en dus ook het nodige klim- en daalwerk! Inmiddels ook wild gezien. Tot 4 maal toe een ree, waarvan 1 keer met een heel klein jong (grootte van een kleine hond). En een zwijn met een hele trits kleintjes. Maar bovenal het gezang en geschreeuw van vogels.
Tot de volgende keer. Groetjes Joyce

1. Laurien:
    22 mei 2016
    Leuk om te lezen!
  2. Yvonne:
    23 mei 2016
    Ha Joyce,

Fijn dat je weer onderweg bent!! Je bent een doorzetter.
    Veel succes en moois gewenst Groetjes Yvonne
  3. Andries en cocky:
    24 mei 2016
    Hoi Joyce, fijn dat je weer kilometers maakt en door mooie natuur loopt. Wij zelf zitten wat verder Duitsland in, hebben de prachtige stad Weimar verlaten en zitten nu in het Thuringerwald.
    Natuur en cultuur. Veel succes verder. Groetjes Andries en Cocky