Zwarte Woud

1 juni 2016 - Oberndorf am Neckar, Duitsland

Baden Wurtenberg. Volop in het nieuws vanwege extreme weersomstandigheden. Ben vandaag zelf bij de Neckar aangekomen (Oberndorf). Kan aan de oevers zien dat het water hoog heeft gestaan.
Zelf heb ik eergisteren de hele dag in de regen gelopen. Maar geen last gehad van onweer. Helaas blijven de vooruitzichten ongunstig. Ik laat me er maar niet door ophouden.
Door het noordelijke deel van het zwarte woud heb ik het dal van de Murg gevolgd. Was zeer de moeite waard. Inmiddels ook een vos gespot.
Mentaal gaat het goed, fysiek moet ik een beetje oppassen. De benen/voeten laten zich voelen en ik merk dat het vaak toch meer kilometers worden worden dan de bedoeling is. Loop ook nog wel eens een stuk om en als je wilt stoppen duurt het vaak nog enige tijd voor een onderkomen is gevonden. Maar alles bij elkaar vind ik dat het voorspoedig gaat en dat ik ook al een aardig eind op weg ben!
Tot de volgende keer.

1. Anneke Driesse:
    1 juni 2016
    Lieve Joyce,
    Jeetje, wat ben je goed bezig!!! Je zit al onder Freudenstadt!! Rustig aan hoor! Je kunt ook af en toe wat vroeger een onderkomen gaan zoeken!! Wij hopen dat het goed blijft gaan en dat het weer een beetje opknapt!!
    Veel succes verder!!! Dikke kus van Bert en Anneke.
  2. Andries en cocky:
    1 juni 2016
    Bij de slechte weerberichten uit Duitsland denken we steeds aan jou en nu zijn
    we blij om te horen dat je reis gestaag vordert en het redelijk goed gaat met
    jou. En nu maar duimen dat het wat droger wordt, dat loopt toch wat aangenamer.
    Succes en lieve groetjes van ons.
    Andries en Cocky
  3. Enny:
    2 juni 2016
    Hoi Joyce,
    Ik ben onder de indruk van je vorderingen. Fijn dat je zo kunt genieten van de mooie omgeving. Veel succes met de volgende etappes.
    groetjes,
    Enny
  4. Mieke en Fred:
    3 juni 2016
    Ga zo door Joyce. Het weer kan alleen nog maar beter worden. Dat onderstel van je moet gewoon even goed op gang komen en de rest heb jij wel onder controle!